Härliga sommar !

Äntligen e sommaren här... med allt vad det innebär, soool, ljust, varmt, grönt & vackert, sola, bada och semestra :) hihi. Längtar verkligen efter semestern. Jag känner att det börjar lugna ner sig lite nu, den här våren har verkligen varit annorlunda. Har knappt haft en lugn stund..fullt upp på jobbet & massa övertid p.g.a. alla möten med specialpedagoger, talpedagoger, psykologer osv. Men nu slutar snart våra underbara barn och börjar skolan, lite sorgligt, jag har ju haft många av dem sen de var 3 år och nu har flera av dem fyllt 6 år. Till hösten börjar jag jobba med de allra minsta, 1 åringarna. Det ska bli spännande och utmanande :) Vi ska göra en omorganisation till hösten, med inspiration från Reggio Emilia i Italien, dit jag och Lena var på studiebesök i slutet av maj. Jag ser verkligen fram emot hösten.. men först en sköön lång sommar :)

Här kommer några härliga bilder från vackra Venedig! Dit vi, jag & Lena, åkte med tåg från Reggio Emilia över en dag. Det var som att kliva in i en saga när vi klev på taxibåten... helt underbart.











 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va härligt det ser ut =)..



kram

2010-06-19 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0