Ludvika, Dalarna!

Härliga underbara sommar i Dalarna... firat Pappas födelsedag & Mamma som blivit pensionär, ute i fina trädgården (mammas förtjänst att trädgården är så vacker, med alla fina blommor). Träffat min vän Alexandra & goa sonen Eivin. Åkt gocart me min guddotter Elvira. Å så va ju brorsan & hans familj där. Lovely=) Min hund njuter som bara den att få springa lös.

Some pics...




Alexandras fina timmerhus :)





Å där korkas champagnen upp ! Härligt brorsan!





Lite klättring i träd blev det oxå för min och Noahs del... fick endel flashbacks från barndomen!





Jag bjuder på de här bilderna ;) haha

Å så gocart åkningen!




Erik med Noah (Millie fick provsitta) och Elvira & jag.
Sen åkte Andreas & pappa i varsin bil...




And the winner is.... (tror de va Andreas faktiskt hehe).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0