Längesen...

Det har varit fullt upp sista tiden känns det som, mkt på jobbet nu & helgerna har gått åt till att mest ta det lugnt...
Förra helgen åkte jag ut till Jessica & grabbarna och var kvar där hela helgen. Det blev massa lek & bus, promenad i skogen och hittade kantareller, sen var vi på höstmarknad & barnen fick varsitt mini-gevär med mini-älgar i trä (eftersom pappa Krille var & jagade älg ville ju barnen göra de med hehe)! Det är sån tur jag har er att komma till när A jobbar.... :) Tack för en mysig helg! & tack Johanna för den goda blåbärspajen...hehe.







Den här helgen var Andréas ledig och vi har haft en riktig mys-helg! I fredags sa vi hejdå till Håkan, Malin & Michelle som åkte till Mallorca (inte nååå avensjuk), sen på kvällen blev det middag, film & mys i soffan, i lördags var vi på bio och såg beck...sen en sväng på stan på kulturnatten och i söndags blev det långpromenader i det fina vädret, lite shopping på ikea, bauhaus, din sko & granit och sen har jag pysslat med att sätta in kort i mina fotoalbum.. Sen kom mamma & pappa förbi en sväng med kantareller, mums!





Lilla Michelle badar :)


Ny vecka & fullt upp igen...är helt slut när jag kommer hem på kvällarna. Men jag ska försöka ta mig till shlm efter jobbet nån dag den här veckan, behöver färga & klippa håret och snälla Karin ska fixa det.. Inte helt fel att känna en frisör :) Nej nu måste jag ut med vovven innan jag somnar på tangenterna... Natti natti


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fiiin du gjort bloggen Fia!

Hoppas du får en jättefin dag på jobbet,vi hörs säkert ikväll :)

puss

2009-09-15 @ 07:38:55
URL: http://litenvra.blogspot.com
Postat av: Jessica

Titta, vad fint du har gjort!! =)

Hoppas allt är bra! Vore skoj att hinna ses något i veckan för på lördag åker jag!!

Kraaam

2009-09-15 @ 08:22:11
URL: http://linjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0