Tutande hundar i krock....

http://www.dt.se/nyheter/rattvik/article488536.ece

En mamma till ett barn jag har på jobbet sa åt mig att läsa den här artikeln igår... idag berättade hon att de va deras två hundar det handlade om. Haha, mina hundar kan köra bil berättade barnet stolt :) Rolig artikel för övrigt, även om det kanske inte var så kul för bilen som krockades.

Har varit på marknad både idag och igår, med jessica & jonathan igår och malin & michelle idag, jag köpte strumpor så det räcker och blir över!!hehe och en svea mössa. Alltid lika mysigt att bara gå runt och kika iaf.

Malin & Michelle med konserhuset skymtandes i bakgrunden


Kommentarer
Postat av: Malin.

åå så fina vi e hehe=)men roligt hade vi=)hoppas de löser sig med parkerings avgiften.

2009-10-07 @ 14:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0