Vadå svin virus?

I går var jag till läkarmottagningen arkaden i märsta och fick influensa vaccinet... kändes självklart för mig som jobbar med barn att ta den. Skulle ju inte kännas nå bra att smitta någon mindre under 3 som inte tagit vaccinet (vet att de små också kommer få ta), sen måste det ju finnas någon som tar hand om de barn som blir dåliga också, man kan ju inte stänga in dem i ett rum tills deras föräldrar kommer å hämtar... Nej en spruta fick de bli, men fy så dålig jag blivit av den :( tog den som sagt igår och idag har jag fått feber, huvudvärk och är allmänt hängig....sen skit ont i armen också. Hoppas det går över till imorrn, vi har ju våran skogsdag då :) Men är man sjuk så är man... fast borde ju inte behöva få en karensdag för det här!?!? hehe. Nä nu måste jag vila i soffan... Kram på er!


Kommentarer
Postat av: malin

stackare,prata emd chefen sen när hon komemr tillbax å be om att dom tar bort karensdagen,skulle ja gjort..krya på dej..

2009-11-12 @ 09:38:14
Postat av: Jessica

Stackare, men du har iallafall tagit ditt vaccin nu. =)

Du skulle ha sett kön vid sysslomansgatan, den gick hela vägen bort till linnécafet, ca 4 kvarter, eller vad det nu blir. Hua. Vill inte ställa mig i den kön så vi väntar tills nästa vecka å hoppas på att det har lugnat sig lite. Hittade ett ställe där man kan boka tid så jag ska göra ett försök =)

Puss å kram, krya på dig vännen!

2009-11-12 @ 11:02:03
URL: http://linjez.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja helt sjukt vilken hysteri det har blivit i Uppsala, långa köer överallt & folk som köar från 5 på morgonen... Det vore ju bra om man kunde boka tid ja, speciellt de som har barn! Puss & Kram

2009-11-12 @ 19:33:24
URL: http://zofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0