Tröök väder ...

Jag gillar hösten och alla färgerna, men jag hatar regniga, mörka, trista dagar... speciellt när man har hund & jobbar på förskola, man måste ut i alla väder (finns ju bara dåliga kläder, vilket dock inte alla föräldrar riktigt förstått...6 av mina 15 barn grät ute för att de frös, endel barn har inte ens överdragsbyxor...hm!?!?!)hehe. Undra hur det blir i vinter...åjåj. Nej jag ska inte gnälla, det är skönt att få frisk luft & promenader (& steg är ju ett pluss)...Älskar mitt jobb med för den delen :) Annars skulle jag ju bara suttit inne och ugglat. Apropå steg så är tävlingen till Berlin i full fart, några har till och med kommit dit redan och vandrar vidare mot Paris, jag är nånstans mellan Pritzwalk och Berlin, så snart e jag framme! :) Vinsten blir till det lag som först går i mål och än så länge så har inget helt lag gått i mål.








Slänger in en bild från förr förra helgen.
Tack för en supertrevlig inflyttningsfest Nina!! :)


Förra helgen var det renovering för fulla muggar hemma hos familjen Lindberg (Andréas syster), jag & Madeleine (lillsyrran) var där och hjälpte till med att ta bort gammal tapet & målade, vitt i vardagsrummet. Det kommer bli så fint när det blir klart. Kika in på linjez.blogg.se om ni e nyfikna :)

På söndagen var det fotboll som gällde här hemma, hade massa "fotbollstöntar" här på besök hehe... Men jag fick mysa & leka me lilltjejen Michelle så jag va nöjd och glad för de hihi :)


Lill busan..hihi

Den här veckan har varit fullt upp med att planera inför alla utvecklingssamtalen som ska hållas nu i mitten av nov. Tiden går så himla fort och snart är det jul.... fyllde i min ledighet för julen idag. Ska bli så skönt me lite ledighet!!!

Ha de bra ute i snöyran... Kramar


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jaaaa...kom innan och hjälp vettja ;) Du kommer ju nästa helg då kan du ju hjälpa mig istället. hehe

Hoppas du får en bra dag på jobbet nu innan helgen!

puss på dig

2009-11-06 @ 07:36:24
URL: http://litenvra.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tusen tack för din underbara insatts!! Det är skoj att jobba när man är många =) Har du lyckats övertala Andréas att komma ut på söndag??? Vore najs med mysmiddag och en film.

Sköt om dig. Puss å kram

2009-11-06 @ 11:20:11
URL: http://linjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0