På väg mot Paris.....

...I onsdags var jag framme, i Berlin!! Det tog mig 42dagar att vandra dit :) kanske skulle va nåt i sommar ?hehe. Vi började att gå den 1oktober och den 4 december är tävlingen avslutad... men vi fortsätter nu att vandra mot Paris, får väl se hur långt man hinner... Kämpa på nu lagmedlemmar så tar vi hem segern! Tror tyvärr att våra motståndare ligger lite före. Men vi får se, snart är hela laget i Berlin. Hejja hejja... :)

Superskoj helg i Ludvika med trevliga vänner! :) Älskar er mina tjejer ni e underbara!! Kommer bilder inom kort... nu ska jag slänga mig på soffan å kika lite tv. Ny vecka imorgon & sista veckan med utvecklingssamtal, mkt som ska hinnas med nu innan jul på jobbet..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0