Grattis Viktor & Majken!

Idag är det ett år sedan lilla Viktor föddes, jag minns så tydligt första tiden med lillkillen... Lena du har varit en fantastisk mamma :) Jonathan var och är sååå stolt över sin lillebror!






Stort grattis till Viktor på din 1års dag :) Ses på söndag...




Grattis också till Majken som fyller år idag! hipp hipp hurra:)
Massa kramar till dej tjejen!



Dumma spruta som gjorde att jag fick feber å grejer så jag har varit hemma både igår och idag... men nu känns det mkt bättre och febern har försvunnit så jag åker till Ludvika idag som bestämt. Nej nu måste jag fixa det sista innan jag ska åka! Tjejkväll imorgon & fira Erika som fyllt 25. Idag blir det fredags myyys med mina fina gudbarn Albin & Elvira och underbara vännen Alexandra. Hoppas även på att få träffa Emelies lillkille Sebastian :) Trevlig helg allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0