Fullspäckad helg !!

Ja nu är det redan onsdag jag vet, men tänkte ändå berätta vad jag gjort i helgen och som rubriken lyder så var det fullt upp hela den här helgen :) Men vi har haft så mysigt & trevligt och fått riktigt mkt gjort! Fredags kvällen tillbringade jag & Andréas ute hos hans syster med familj, blev bjudna på god middag & hade med oss efterrätten, en spöktårta hehe. Sen blev det rockband hela kvällen ända till 2 på natten.. riktigt ös med Jessica på trummor, Andréas på gitarr, Krille på bas och jag sjöng. Stackars lilla Jontemyra hade gjort illa foten och kunde inte gå på den, så synd om lillkillen men han e duktig, han tog sig fram bra ändå antingen hoppandes på ett ben eller krypandes. Tur att det är bättre nu =)









Vi sov kvar i Oxsätra och på lördagen åkte vi hemåt för att vara barnvakt åt lillstumpan Michelle eftersom Malin & Håkan skulle på musikal i sthlm. Hem till oss kom en barnvagn med en sovandes sötstrut. Vi ställde ut vagnen på altanen och jag började damsuga av alla hundhår på golven som jag inte hunnit innan... lilltjejen sov & sov. Så jag fortsatte att städa, dammade överallt och plockade med saker, fick riktigt mycket gjort. Sedan hoppade jag in i duschen en snabbis och Andréas tog över vakten ifall M skulle vakna. Men hon sov, ända till jag var påklädd och klar för lek & bus. På kvällen fick vi besök av Fredde & Lena, det blev en kväll i soffan framför tv;n med nötter och en massa prat, trevligt. Lilla M somnade igen efter 2 timmars bus & mat.







Michelle var så sugen på min dricka men fick sin egen flaska sen....


På söndagen blev det rensning av våra garderober som det aldrig finns någon plats i... Det blev en hel del som slängdes och är det någon som behöver handdukar så har vi massor, som några inte ens är använda.

Eftermiddagen spenderade jag hemma hos Lena, Jim, Jonathan & Viktor. Jag skulle ha åkt dit förra söndagen då Viktor fyllde 1 år, men kom hem så sent från Ludvika då...så det fick bli nu istället. Lena bjöd på fika, såååå gott kaffe med smak av någon julkrydda & skummad mjölk, måste köpa hem det. Mums=) Lilla Viktor gick hela 11 steg till mig och mamma Lena var så stolt hihi... kan tilläggas att han bara tagit 6 steg innan.


På kvällen blev det spelkväll & tacos hos Malin & Håkan... trevligt & kul som alltid :)

Torsdag imorgon och vi ska ha maskerad på jobbet. Jag ska vara utklädd till Alfons Åberg... det var inte det lättaste att komma på hur jag skulle likna honom. Men vi får se om barnen ser vem jag är haha, bara de inte blir rädda hehe=)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fullt upp, det kan man säga! Vilka fina bilder du har tagit =)

Tack för en super skojig kväll, det måste vi göra om snart. Puss å kram

2009-11-26 @ 14:56:06
URL: http://linjez.blogg.se/
Postat av: Michelle

tack för att ja fick vara hos dej å du tog så väl hand om mig.ja hade super kul dom 2 timmarna ja va vaken hehe.kram Michelle.

2009-12-02 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0