Hej igen...

.. nu var det väldigt längesen jag skrev något här. Datorn har ju som sagt krånglat och vill inte som jag. Men nu verkar den funka ett tag i alla fall, så får väl se om/när den lägger av.. tänkte skriva några rader i alla fall.
Det har varit fullt upp de senaste helgerna, begravning av farmor i borlänge, dop för Millie i karlstad, valborgsfirande i uppsala, Alex & min 25års fest i ludvika. Så det har varit mycket åkande fram & tillbaka. Men det är ju alltid kul att umgås med familjen & vännerna. Begravningen av min farmor var såå fin... och många berättade fina/roliga minnen om farmor. Dagen efter begravningen var det dags för dop i Karlstad. Så vi åkte dit redan på kvällen & sov kvar hos brorsan. Även dopet var riktigt fint, till & med Snoddas sjöng med när kyrkklockorna ringde, där han satt ensam utanför kyrkan haha. Han ville ju vara med han också ;) Noah var så duktig i kyrkan och hällde upp dopvattnet & Millie var väl inte helt nöjd men såå söt i fina klänningen. Valborg i Uppsala är ju något alldeles speciellt & alltid lika kul varje år, så även i år. Även om kvällen inte slutade som jag planerat..... Mer festande blev det i lördags, då jag & Alexandra hade våran 25 årsfest ihop. Jag vill tacka alla för en supertrevlig kväll & för de fina presenterna!
Lilla sötnosen Wilma fyllde 2 år den 29 April.....


så lite i efterskott vill jag slänga in ett Stort grattis till min älskade vän Alexandra & till lilla sötnosen Wilma!
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0