Lite uppdatering....

Nu var det ett tag sen jag skrev här. I torsdags var det träning för mig & Jessica.. och Andréas va barnvakt åt Jonathan å Felix. Sen när vi kom tillbaka så fick buskillarna bada. Dem hade riktigt kul med skummet & det var blött överallt haha. I fredags var jag & Anna bjudna hem till Camilla på middag, jättegod fisksoppa :) Sen kikade vi på let´s dance och drack några glas vin, sjöng singstar gjorde vi också. Tack för en trevlig kväll tjejer.








 

Kommer mer om gårdagens fest senare, det var en hel lyckad kväll i alla fall me massa skojigheter....även fast vi fick en timme mindre på krogen, men de räckte nog. Nu ska vi slöa i soffan & vänta på att Krille kommer hem me pizzorna till oss! Ha en skön söndag allihop.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, ja gårdagen blir en kväll att minnas =)

Huvudsaken är att Tia var nöjd så det hoppas jag!



Tack för sovplatsen, riktigt najs att jag lyckades få till en ordentlig sovmorgon =)

Detta gör vi om snart! Jag fyller ju år snart, kanske skulle passa på då ;-)



Kraaaaaaaam

2009-03-29 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0