Tisdag...

Idag efter jobbet åkte jag & Nina ner på stan och mötte upp Lena där. Sedan gick vi alla fyra (Viktor va ju också me) fast iofs så gick ju inte han... han fick ju åka vagnen hehe =) ja i alla fall så gick vi och åt mat på Unico, dem har riktigt goda sallader & foccacias, det blev en foccacia me halloumi, pesto, tomat & basilika. Mmmmm så gott! Och det var så kul att träffa Lena & lille Viktor, han har blivit så stor sen sist, skrattade hela tiden och satt nästan själv! Det var så skönt att höra att allt är bra me lilla familjen. Eftersom Lena fyller år på torsdag så passade vi på att gratta henne lite, med en korg fylld av italienska delikatesser.
Nu har jag precis kommit hem från gränby centrum där jag hittade en sjal & en kalender som jag köpte.


Viktor 4mån!

Nej nu är det desperate housewives på min tv !!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0