Snöyra!

Jajjemen, här i Uppsala är det värsta snö kaoset... jag som trodde det skulle bli vår? men nej då, bara att sätta på sig vinterjackan och ge sig ut i snön. Barnen på jobbet e glada i alla fall, pulka & stjärtlappsåkning e ju det bästa hihi. Nej egentligen har jag inte tid att sitta här. Jag håller på att rensa lite kläder i garderoben.... och så ska jag kika på efterlyst! Handlar ju om killen från Ludvika som blivit mördad, spännande. Men jag ville bara gratta Madde som klarade uppkörningen idag, grattis! jag håller tummarna för dig på måndag =)



Kram kram /Sofia

Kommentarer
Postat av: alexandra

halååå..dem vet ju inte om han är mördad eller inte..dem har ju inte hittat honom.

Puss på dig,hoppas vi cs snart

2009-03-12 @ 16:31:24
Postat av: sofia

nej iofs itne, men han 42;åringen e ju häktad för mord nu iaf! fast måste va lite ovisst för föräldrarna när dem inte har hittat honom. aaaah klart vi måste ses snart, jag kommer & hälsar på när du fått fint hihi :) Puss

2009-03-12 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0