Ny vecka!

Helgen gled snabbt förbi. Andréas har jobbat och jag har latat mig ;) I fredags blev det en lugn kväll framför tv;n i min ensamhet... eller ja, Krille kom ju och gjorde mig lite sällskap. På lördagen lyxade jag, Jessica & Tia med att gå på relaxen på fyrishov; bubbelpool, relaxbastu, cider, vindruvox, ost & kex, ansiktsmask, fotmassage, ångbastu, vanlig bastu, mera bubblor, ja helt underbart skönt å bara slappa. Super idé jessica, den får du komma med ofta! Sen åkte vi hem till fam. lindberg där det bjöds på god mat & alkohol... grannarna kom också över och umgicks, så trevligt. Söndagen bestod också mest av slappande, lite lek & bus med Jonathan & Felix och såklart några promenader me Snoddis... Tyvärr har jag inga bilder från helgen, har varit dålig på att dokumentera... hehe.
Men här är en på oss inne på flurran för 2 helger sen!!





Idag är det måndag och ny vecka. Vi har kommit igång med träningen igen, känns skönt, efter att ha varit sjuk länge. Så nu hoppas ja på att vi håller oss friska.... och så längtar jag såklart efter våren. Så att man kan ut & springa. Men jag klagar inte, för jag gillar snön också & Snoddas älskar snö hihi. Den här veckan består av träning och jobb......

Den här fina rosen fick jag förra veckan....


Löneförhöjning & en fin ros för ett bra jobb, jag är mer än nöjd! 

Annars rullar allt på i vanlig ordning på jobbet.. tankarna börjar komma om hur det ska bli till hösten. Om jag ska fortsätta jobba med 5 åringarna som jag gör nu, eller göra ett hopp till småbarnsavd. och börja jobba med 1åringarna för att sedan följa dem & deras utveckling. Jag är kluven, vill båda. (chefen vill ha kvar mig på 5års avd.) Men det återstår att se hur det blir, just nu har vi massor att göra innan den underbara gruppen vi har nu börjar skolan. Känns lite sorgligt faktiskt...

Yes, nu är äntligen hockeyn slut som Andréas tittat på, så nu blir det lite mys i soffan innan läggdax.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Nämen hej!! Blev lite fundersam vilken Sofia det var:) Jo här är det bara toppen,är snart klar med min utbildning och det känns helt underbart.. Har funderingar på att läsa vidare i Örebro som sagt, men vi får se hur det blir med det. Hur är det med dig och vad gör du om dagarna? Kram

2009-03-10 @ 09:47:27
URL: http://bellamiperala.blogg.se/
Postat av: Bella

jag läser till Undersköterska just nu:) Blir klar den 24 April, ska bli hur skönt som helst. Det är bara toppen med Denise hon växer och växer fyllde 6 år nu i januari.Jag satt faktiskt och tittade på dopbilderna för ett tag sen och då fick jag syn på kortet med dig och Kristoffer:) Ush man känner sig verkligen gammal då man tittar på barnen:) Vad skoj att du har jobb, trivs du med det? kram

2009-03-11 @ 20:46:24
URL: http://bellamiperala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0