Melodifestivalen & fest!

I går bjöd vi som sagt Andreas, Miriam, Håkan & Malin på middag. Det blev en lyckad middag, där alla fick laga sin egen mat i små wokstekpannor. Efter maten blev det melodifestivalen för hela slanten... tyckte ändå låten som vann va helt okej, men det var lite oväntat. Jag tyckte nog att Sarah dawn finers låt va bäst. Vi fortsatte kvällen med lips & guitar hero. Sen blev det taxi ner me Miriam & Strömberg till krogen, Svenssons åkanten. En massa dans blev det där & en och annan drink.... riktigt kul kväll. Tack för det kära vänner!










Just ja, vi köpte en ryamatta igår också... det blev en svart, lite kontraster mot den ljusa soffan. Som ni ser skymten av på bilderna.. Snoddas & hans kompis Nelly gillade den iaf! Men vi hittade inget soffbord ... får kika lite mer efter det.
Nu ska vi äta pizza...mums. har mått lite sisådär idag...
Ha en skön söndag! Kramar Sofia

Kommentarer
Postat av: Malin.

Ja här kommer en kommentar då..kul kväll tack för all mat,jag äger på lips=)...

2009-03-16 @ 08:57:28
Postat av: Sofia

Ja tack Malin hihi!! jaa, du vann över mig din lille.... hehe. Jag får väl skylla på mitt onyktra tillstånd :/

2009-03-16 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0