Grattis Tia!



Grattis tjejen på födelsedagen, jag e lite snällare än Jessica som kallar dig Tant haha :)
Hoppas du haft en toppen dag! Jag ser fram emot lördag då vi ska fira dig riktigt ordentligt & ha lika skoj som sist hehe.


I dag är det våffeldagen, men inga vofflor har det blivit för min del. Men tror vi ska göra det till mellanmål på jobbet imorgon... mumsigt. Så skön dag det har varit, vi har varit ute i solen hela dagen från 9-17. Inget barn har klagat på att de frysit eller varit blöta... så skönt. Nu märks det att våren e på ingång!
Nej nu ska jag gå ut med hunden. Kram/S


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaha men jag kommer att få igen, big time! =)

Det är bara å inse att man blir tant vid 30!

Lördag ser vi verkligen fram emot - party, party! En favorit i repris kanske,RED BULL för min del, hehe

2009-03-26 @ 08:03:36
Postat av: Sofia

Klart du kommer att få igen! vänta bara=)

Det är väl tyvärr så, sån tur att jag har hela FEM år kvar på mitt ungdomsliv då ;)

Yees, haha ja det lär väl räcka me redbull för din del! Så får det bli smirnoff för mig & Tia då ! hehe.

Puss

2009-03-26 @ 16:04:40
Postat av: Jessica

Nää nää nää

Jag å Tia har redan pratat om det där

Men jag köper Red Bullen och Tia tar med spriten för att vara på den säkra sidan =)

Men någonting jag har glömt... Vad ska man ha på sig? Vi skulle ju shoppa innan =)

2009-03-27 @ 10:48:49
Postat av: Tia

Heej, nu har jag hittat hit :)Tackarrr...

Du det var kul igår..haha mycket sprit ;)

Det måste vi snart göra om

Kram

2009-03-29 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0