Grattis Lena 30 år!!



Hurra hurra på Lenas födelsedag! Jag hörde nåt om att det är vid 30 som livet börjar på riktigt...hehe.
Massor me grattis Kramar till dej!



I dag efter jobbet har vi tränat Jessica & jag.. är tyvärr enda gången den här veckan så skärpning till nästa vecka!!
I morgon bär det av mot Ludvika, ska hälsa på min vän Alexandra & mina gudbarn Albin & Elvira. Sen blir det nog en sväng till Borlänge också för att hälsa på Farmor. Andréas jobbar hela helgen, så jag tar me mig Snoddas och åker själv! Men det återstår en jobbdag imorrn, fast den här veckan har gått fort.. haha konstigt de där när jag tyckte förra veckan va så lång. Det gäller nog att hitta på saker att göra efter jobbet så blir det inte så långtråkiga veckor!
Nej, nu väntar sängen på mig... fast jag har sovmorgon så de e iaf skönt, Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0