Grattis Farmor 95 år!


Min älskade farmor Lisa fyller hela 95 år idag!!!! Helt otroligt att hon blivit så gammal och hon har bott hemma, varit frisk & pigg fram tills för nåt år sedan då hon fick flytta till ett äldre boende där hon nu bor. Det var när hon flyttade från sitt hem som hon började glömma saker och det börjades märka att hon verkligen är gammal. Nu förra veckan opererades hon & sitter numera i rullstol för att hon bara har ett ben kvar, dem var tvugna att amputera det andra för att hon inte hade någon känsel i det. På bilden sitter hon ju också i rullstol men det var för att vi gick en lång promenad i höstas och då kunde hon bara gå kortare sträckor med rullatorn. Vi är nu bara glada att hon klarade operationen och att hon inte har ont längre! Så jag hoppas såå att hon slipper få ont mer nu. Hon har ju lovat mig att leva tills hon blir 100 år, krutfarmor hehe. Nej men jag är glad att jag haft henne så pass länge redan, hon har alltid varit min favoritfarmor, så glad & snäll jämt. Den enda jag haft i stort sett... min Farfar dog när jag va liten och Mormor & Morfar har jag aldrig träffat.

Så GRATTIS Farmor på 95 års dagen, inte för att du läser det här men, du finns i mina tankar & jag hoppas du haft en bra dag! Jag vet i alla fall att farbror skulle komma med tårta =) I helgen ska jag ev. åka upp och få träffa dig.

Så glad man blir av att solen tittar fram, idag har vi varit ute nästan hela dagen. Så himla skönt & fint väder, nu längtar man verkligen efter våren! Barnen fångade en fjäril idag, i alla fall ett vårtecken =) hihi.


Kommentarer
Postat av: Ress

Såå cool farmor!!

2009-03-19 @ 21:57:35
Postat av: Anonym

Såå cool farmor!!

2009-03-19 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0