Gröna Lund & Stockholm live

Nu har jag hunnit jobba en vecka, man kommer in i det snabbt... men det är så lugnt på jobbet så de e skönt! I fredags hade vi 3 barn på 3 personal, inte såå jobbigt ;) I måndags efter jobbet var jag barnvakt åt grabbarna Lindberg, vi var och lekte i lekparken.. Sen gick jag hem till Håkan & Malin där Andréas var och tittade på fotboll och medan dem tittade myste jag med Michelle.




I fredags var jag hem till Nina i nya lägenheten vid vaksala torg efter jobbet och vi drack champagne i solen på deras balkong, jag fick vara med och fira att Nina skulle gå på semester hehe. Super fin lägenhet ni hittat =) Efter det gick vi ända hem till oss i Årsta, tog nog nästan en timme, för vi var in på gränby centrum på vägen och köpte kol. På kvällen grillade vi lax med egen gjord potatissallad till & limesås, as gott. Sen rökte vi vattenpipa och hade trevligt.



I lördags åkte vi till sthlm och mötte upp min bror m fam. Vi blev bjudna på lunch och sedan tog vi djurgårdsfärjan till grönan. Vi åkte karuseller & gick lustiga huset, skrattkammaren och spökhuset. Mitt i vimmlet såg vi plötsligt Måns Zelmerlöv som höll på att intervjua folk inför sommarkrysset. Sedan fikade vi och Millie var väldigt sugen på både min morotskaka & juice hehe. Vi åkte fler karuseller och när vi sedan skulle äta runt halv sju tiden var Noah så trött så han somnade i Pernillas knä. Sedan åkte Erik, Pernilla, Noah & Millie hem och vi gick in på gröna lundsteatern där det var dags för mig & Andréas att titta på Stockholm live (som för övrigt var min födelsedags present från min bror & pernilla), det var 6st stand up komiker under kvällen bland annat David Druid, Jakob Öqvist och Fredrik Andersson från Ballar av stål. En så rolig kväll med mkt skratt hihi :) Tusen tack för presenten!! 









Så grymt bra, jag rekomenderar detta om du vill ha roligt !!



Idag har vi umgåts med familjen Johansson/Wattman som hade besök från Trollhättan. Vi har gått till gränbycentrum med lilla Michelle som är en riktigt duktig liten shopping tjej. Hon fick sin första keps av mig ;) Sen har vi grillat och kikat på fotboll. Nu är det nog dags att sova om jag ska orka upp imorrn, men har skön sovmorgon iaf till 10.00!! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0