Uj uj va tiden rinner iväg...

Vi är redan i mitten av januari och jag tyckte nyss att det var jul & nyår. Vad har jag gjort sen dess då? jo vi har ju faktiskt firat jul i år haha tänka sig, vi va tidiga i år... näe men eftersom vi va i Uppsala på julafton och inte lyckades passa in det tidigare så va vi till Ludvika helgen efter nyår & firade lite, umgicks och delade ut paketen, ingen julmat som tur va hehe =) ja, appropå det så har jag ju blivit vegetarian - no more meets for me. Jag & Jessica har även börjat träna ihop, mkt lättare att bli motiverad till att träna när man har någon med sig. Sen har ja även jobbat en hel del... kommit in i vardagsrutinerna igen. Lyckats hålla mig i från alla förkylningar och andra sjukdommar som alltid flödar på förskolorna under vinterhalvåret. I fredags hade vi en stackars liten kille som kräktes sju gånger....stackars liten, tycker så synd om dem när de är så små. Så det var bara att proppa i sig vitpepparkorn, funkade tydligen. Den här helgen har varit hyfsad lugn, i fredags kikade vi på let´s dance & åt god mat, i lördags var vi hos Andréas föräldrar, blev bjudna på middag & sov kvar där och i går var vi hos Jessica & Krille och blev även där bjudna på middag, spelade spel, åt tårta & firade Krille som fyller nästa vecka (eftersom andréas jobbar då) och spelade wii fitness...



Lite bilder från julfirandet i Dalarna!

När vi va i Ludvika var vi ju och hälsade på fam. Wahlund/Fahlén också och firade Albin som blivit 3 år, stora killen! första gången som Snoddas träffade lille Winston också, som knappt nådde upp till Snoddas nos hehe. Så liten å söt =)



Här e gullungarna Albin & Elvira, Elvira som blivit så stor tjej hon me.
Pratade med henne i telefon för några dar sen och då helt plötsligt sa hon Sofia för första gången,
eller ja Sia hihi! sötnos! Puss på er!!


Imorgon ska vi åka skridskor med barnen och jag har lovat barnen att jag också ska åka en vända haha får väl se om jag överlever, det var inte igår ja stod på ett par skridskor direkt. Nej nu ska ja lägga mig i sängen och försöka sova, andréas jobbar som vanligt och jag har alltid mkt svårare att sova då.......
Jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0