Nytt år, nya möjligheter!

Det var ett tag sen jag skrev här nu, jag har varit ute lite på äventyr, men det kommer uppdatering om det, nyår & så...
Nu vill jag bara gratta min vän Malin lite i efterskott! hoppas du hade en bra dag me goda tårtan! synd att jag inte kunde komma och smaka hehe. Jag måste erkänna att jag blev lite smått chockad när telefonen ringde och jag fick höra att du & tommy gjort slut, det hade man inte kunnat ana... men vi får lova varandra att inte tappa kontakten för de.. jag gillar ju dig vännen! pussar & kramar till dig... stora tjejen nu juu ;) haha


Åj åj, hur ska det här gå... att ställa om sig och börja gå upp tidigt igen? jag som tyckt det varit sååå skööönt me sovmorgon och varit uppe alltför sent på kvällarna. Jag får nog lägga mig tidigt tidigt imorrn om ja ska orka upp å jobba på onsdag. Nej kanske dags att sussa. Natti natti Kramar/S


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack vännen! Ja det är lite tråkigt just nu, men det är jag som inte har samma känslor kvar tyvär. Nej, vi får absolut hålla kontakten! Vi får höras! Kramar

2009-01-06 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0