Nyårsafton 2008!

Nyårsafton 2008 firades i Örebro med våra kära vänner Tessan & Johan, tessans syrra Helene, hennes vänner och killen Jensa! En riktigt trevlig kväll/natt, med en super god middag & roliga lekar. Vid tolvslaget var vi vid slottet och tittade på de fina raketerna och skålade in det nya året.

Vi handlar nyårsmaten, Helene glömde handlingslistan bland casslern.. Mitt nya halsband som ja designat & nästan gjort helt själv, me liiiiite hjälp från Alex, viss då Alexandra?thihi. Tack vännen för att du hjälpte mig, det passade superbra till min nyårsutstyrsel, jag är hel nöjd! Sen ett armand som jag köpte till också.. Sista bilden är på mig & johans egendesignade ...ja ni ser nog både vad det är och vad jag gör...


Eftersom granen inte hade någon stjärna så fick den ett något annorlunda utseende. Fina dukningen, smaskiga maten (kycklingfileér me mozzarella & basilika, potatisgratäng & rödvinssås) & Johan i egen hög person.. . välkomstdrinkarna samt de goda snittarna vi åt till förrätt.


Tessan & jag




Vi åt, sjöng & skålade hela middagen!!


....och lekte lekar. Lek 1, vem är sexigast? vanns av den som slog flest 6:or 6 gånger. Hon till vänster tror ja de va som vann, fan tessa jag trodde ju på dig. Lek 2, vem kommer längst? Och det gjorde tjejen i mitten, med ballongen alltså hehe. Lek 3, vem jobbar bäst med munnen? Johan, inte helt oväntat godisråtta thihi ;)


Lek 4, vem visslar först? (efter att ha ätit 3 salta kex) minns faktiskt inte vem de var som vann? Lek 5, vem är snabbast? (att dricka upp ölen) och det var killen till vänster som var överlägsen vinnare där. Jag som trodde på dig Jensa...


Ehm ja, Lek 6, vilka samarbetar bäst? Ja, vad tycker du?
Jag har alltid trott att ända mot ända kan ingenting hända, så jag e lite osäker på hur genomförbar mittparets ställning är?


Lek 7, vem har längst? Killarna fick ta hjälp av en tjej.... att... knyta ihop snören i olika längder & Helene och Bojjen fick längst. Jag trodde ju på dig älskling......besviken...


Dixie ville också vara me och leka!


Sista leken, vem suger bäst? Jaaaaaaaaaaaaag sög bäst såklart! ;) klubbor e ju goda!


Middagen avslutades med den goda efterrätten... mmmm deeliiiciouuus...



Fina raketer, cigarrer, god dyyr champagne & trevligt sällskap!

Yeeeeeaaaaah, 2009 here we come! eller snarare efterfest here we come, det var kallt men vi lyckades rätt snabbt ta oss till efterfesten där det spelades guitar hero & jag satt mest i deras "fatboy" (en extremt stor sackosäck) och höll på att somna. En sån skulle man ha =) Sen blev det en taxi hem till vårt övernattningställe hos Helena & Jensa. Tack för att vi fick bo hos er och tack för en lyckad nyårsafton!
Observera tessas outfit med de snygga lågskorna hihi :)


Jag & Älsklingen 2009 =)

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vikket fiiint inlägg =)

Sitter hemma och dricker rödvin för mig själv...hehe...du skulle varit här å tjålat lite!

Pussss

2009-01-10 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0