Turkiet!

Just ja... kom på att jag ju har glömt bort att blogga om vår resa till turkiet. Kikade bland lite bilder idag och kom på det.

Drömmer mig tillbaka!


Vårt hotell som skymtar bakom Andréas, precis vid stranden..
och vår balkong högst upp till höger!

Den fina havsutsikten från vår balkong i lyxsviten, vi hade lite problem med rum från början så det slutade med att vi fick sviten, så mysigt!




Andréas på catwalk hehe, en rolig grej som fritidsresor annordnade.




Middag med Andréas föräldrar, som va i en närliggande stad samtidigt som oss, så trevligt!
Här åt vi på en restaurang i Marmaris, staden där vi bodde.






Middag me Andréas föräldrar igen, den här gången i staden som dem bodde i, Iqmeler!




Cleopatras pool! Så mysig, det sas att man blev 20år yngre om man badade i den, vet inte riktigt om jag ville tro det hehe.




Pamukkale, som är en av Turkiets största turistattraktioner med sina glimmande vita kalkstensformationer va vi ju bara tvungna att åka till. Helt otroligt häftigt att det kan bli sådär i naturen... det kändes som att gå på moln!

Middag i hotellets restaurang sista kvällen med två svenska tjejer & hotellets personal som underhöll oss med karaoke, vattenpipa, kortspel, biljard och gratis drinkar, inte helt fel!


Jag, Andréas och hans pappa badade lerbad på sista utflykten, samma dag som vi skulle åka hem... Efter lerbadet åkte vi vidare med båt till en så fin ö (turtle island) med bara sand, solstolar & parasoll på hela ön, så underbart! Innan vi skulle åka med bussen till flygplatsen fick vi duscha och göra oss iordning i ett hotellrum på Paradise hotel, så fint hotell mitt ute i ingenstans. Något jag inte har bild på är när vi badade hamam, turkist bad... Vi hann med en hel del på bara en vecka och var helnöjda med det !!




Underbart !


Kommentarer
Postat av: Tessa

Åhhh....gud va häärligt ni ser ut att ha haft!! =)



Jag vill oxå!!

2009-08-18 @ 21:46:33
Postat av: Anonym

Härliga bilder..nu blir ja ännu mera sugen tills vi åker om bara 3 veckor nu..läääntar faktiskt just nu iaf..om 2 timmar kanske ja ångrat mig hehe..

2009-08-19 @ 08:03:25
Postat av: Jessica

Myyyys. Ni ser ut att ha haft det jätte bra, fast det visste jag ju redan ;-)

Ser fram emot min resa i september, ska bli härligt!

Puss å Kram

2009-08-19 @ 08:50:07
URL: http://linjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0