Bio & shopping!



I helgen har jag inte gjort mkt. Va hemma från jobbet i fredags för jag va helt snurrig när jag vaknade, sov knappt nåt under natten så jag hade världens huvudvärk när jag vaknade. Jag sov bort hela förmiddan...sen va jag snurrig hela dagen, sovit för mkt kanske? Men på kvällen var det mkt bättre så jag & älsklingen var på bio och såg "sommaren med göran", rolig film de där, helt klart sevärd. I går var huvudvärken helt bortblåst och jag va nere på stan hela dagen och letade gympaskor, hittade allting annat förutom de. Så de blev några tröjor istället & lite annat smått, smink & smycken =) Men idag va jag, Malin & Michelle till gränby centrum och där hittade jag äntligen ett par skor! på rea dessutom, halva priset :) perfekt! Annars har jag inte gjort så mkt i helgen förutom städat & tvättat... Skönt att ta det lugnt ibland, men jag blir så rastlös då jag är van att hitta på saker hehe. Nästa helg blir inte lugn iaf, då bär det av till Örebro på kräftskiva. Men först väntar en veckas jobb.... och imorgon drar det igång på riktigt, då är alla barnen tillbaka från sina semestrar!! Ha det bra! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Skiit snygga skor sötis!! =)



Jag köpte ju några liknade före sommaren...samma märke fast lågskor och svarta :D

2009-08-17 @ 09:43:08
Postat av: Jessica

Jag vill också gå och shoppa...



2009-08-18 @ 08:20:13
URL: http://linjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0