Mini semester!














Jajemen, när man redan haft semester så tidigt blir det minisemestrar på helgerna :) Så nu i helgen var vi till Rättvik, på classic car och hälsade på Nina & Danne. Åkte i fredags till Ludvika och dumpade av Snoddas där och sedan vidare mot Rättvik på lördan. Nina, Daniel & Kristin hämtade upp oss vid stationen och det blev en sväng förbi 301;an för att kolla läget (campingplatsen där alla lodisar hängde, inte den fräschaste fy fan).... Vidare mot Faluvägen där vi dumpade våra grejer & plockade upp Oscar och gick sedan en sväng ner mot "byn" där vi lunchade & därefter blev det stranden där vi spelade lite fotboll, kastade frisbee & boll och killarna badade...vi fega tjejer satt på bryggan, åt glass badade fötterna hihi. Sedan spelade vi lite minigolf på campingen och Oscar vann, måste varit bästa klubban! Efter det blev det vindsurfing för grabbarna, inte det lättaste kan jag lova, krävs endel övning... På kvällen blev det pizza, vin & utgång på Rättviks bowling & krog... Danne gjorde en god insats på hemvägen, ett fyllo framför ratten i en raggarbil hör inte ihop. Igår (söndag) blev det ju toppenväder, så det var bara att sätta på sig bikinin och bege sig ner mot stranden! Sol & bad hela dagen, helt underbart. Innan hemfärden åt vi middag på en restaurang vid vattnet, så mysigt och god mat. En rolig och mysig minisemester!!! Tack för det N&D.

Idag var det dags för jobb igen och nu börjar semestrarna ta slut för många familjer, vilket betyder fler barn hos oss. Men jag ser fram emot en spännande höst! Ehm, jag menar ju inte att jag vill ha höst nu, nu skiner ju sooooooooolen, jippie!! Ut & gå en sväng står det på mitt schema...

See you!

Kommentarer
Postat av: Anka

Men hallå där!!!

Inte visste jag att du hade en blogg???

Kul!

Nu ska jag nog sätta mig ner & läsa igenom den o jag har att göra ser jag, he...he..he...



Är det okej att jag lägger till dig i min blogg???

Jäpp, vi ses imorgon ;0)



Kramiz

2009-08-06 @ 20:16:25
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Anka

Mini-semester med Mini-golf hahaha va roligt!!

2009-08-06 @ 21:11:05
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0