Äntligen Fredag!

Så var det äntligen fredag och helg. Det har varit en lång vecka på jobbet... och idag hade vi planeringsdag, så det var lite skönt att få ha barnfritt en dag och planera lite, det behövdes. Andréas jobbar hela helgen och ikväll har jag bara tagit det lugnt och kikat på en Wallander film "kuriren". Ja, gillar man de filmerna (som jag gör) så var den helt ok, inte den bästa, men inte den sämsta heller. Snart är det dags att sova för min del för imorgon ska jag upp tidigt och åka med tåget till Örebro! Så imorgon blir det kräftskiva hos Martin i nya huset, trevligt...
Nu ska jag packa det sista. Trevlig helg gott folk!
Puss & Kram




Lilla sötnosen Michelle!

Kommentarer
Postat av: malin

Söt dotter man har hehe=)måste få vara lite ego ibland=)...

2009-08-22 @ 08:06:40
Postat av: Sofia

Ja Malin det får man;) Hon e ju din sötnos!! Men de e tur att jag får låna henne å snosa på ibland hihi..

2009-08-22 @ 08:46:11
URL: http://zofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0