Vila i frid!

Nu har min älskade farmor somnat in, vilket ju var ganska väntat... Hon fick trots allt leva ett riktigt långt liv, närmare bestämt hela 95 år! Saknaden är såklart ändå väldigt stor, men jag har många fina minnen att tänka tillbaka på!


Farmor.. jag vet att...
Du har betytt mycket för många...
du har alltid funnits där för mig som liten.
Du har alltid varit full med energi och
du var alltid så glad
95 år och vilken cooling tant du var.
Men nu har du lämnat oss...
Somnade in så fint...
Men i oss alla du än lever kvar!
Din godhet och gladhet lever och kommer
aldrig att försvinna här ifrån...
Din kärlek till alla sprider sig och
de skulle nog bli fred en vacker dag,
 om alla var lika godhjärtade som du en gång var...



Sov gott nu älskade farmor!
19140318 - 20090401

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vila i frid!

Sofia- jag hoppas du vet att jag finns här för dig om du behöver!! =)

Kraaaaaaaam

2009-04-08 @ 09:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0