Längesen sist....

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade lite här....
Jag har totalt glömt att blogga.
Vi är i alla fall hemkomna från fjällen, där vi hade riktigt härliga dagar i backarna. Fint väder & bra åkning!


Påsken & långledigheten har schwischat förbi också... så jag vill passa på att säga detta lite i efterskott....


Min påsk firade jag ute i Oxsätra hos Jessica, Krille & barnen. Jessica fyllde ju år på självaste påskafton, så vi blev bjudna på god påskmat och fortsatt fest på kvällen, riktigt trevligt! Sen sov vi kvar där till söndagen och hade då en skön utedag i solen. Jag hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig nu!

Nej nu måste jag sussa! men jag har i alla fall skön sovmorron imorgon.
Puss & Kram /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0