Ludvika!

I helgen var jag i Ludvika och hälsade på min kära familj och min kära vän Alexandra! I lördags var jag & mamma till Borlänge och hälsade på min gamla farmor, ja hela 94 år är hon så nog är hon gammal. Men Farmor var pigg och blev väldigt glad när vi kom.. så vi passade på att ta med henne ut i friska luften på en liten promenad. Vi lånade en rullstol på hemmet där hon bor, för hon orkar inte gå så långa sträckor. Det är inte lätt att bli så där gammal och fy för att bo på ett sånt där hem, jag tycker verkligen synd om henne... så lååångtråkigt, det är nästan tur att minnet inte är det bästa ibland. 

 

Pappa var kvar hemma i Ludvika med Snoddas och när vi kom hem igen tog vi en sväng ut i skogen och plockade lite kantareller... Snoddas var överlyckling, som han jämt blir i skogen och sprang som en tok överallt. I söndags åkte jag och Alex en sväng till smedjebacken å shoppade lite. Sen var det dags att åka hemåt igen. Men om två veckor kommer jag igen och då får jag även träffa min brorsson Noah! =)

  

På jobbet imorgon har vi våran skogsdag... så det blir lite grillning & fika i skogen eftersom min kollega så passande fyller år imorrn. Jag får nog se till att ta på mig en hel del kläder, för idag var det riktigt kallt ute... brr vintern på väg.

Nu ska jag sova så jag orkar upp. Är så duktig så jag har börjat gå till station och det tar lite mer än en halvtimme så då måste jag upp tidigt eftersom tåget går redan 07.10, så Godnattt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0