I sthlm på besök hos Karin!

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade sist... tänkte berätta lite om helgen. I lördags var jag, Andréas, Håkan & Malin i sthlm och kikade på fotboll, Aik- Ifk. Efter matchen åkte jag tunnelbanan in till centrum och vidare mot globen till salong Maria Nila där min barndomsvän Karin jobbar. Sååå bra när man har en kompis som e frisör =) så tack så himla mkt för att du gjorde mig så fin i håret. När vi var klara med färgning & klippning var det dags att ta oss hem till Karin å fixa oss iordning, på hemvägen köpte vi indisk mat - så gott. Efter den goda maten och några glas vin tog vi oss ut på sthlm:s gator för att möta upp några andra vänner... När vi väl kom fram dit vi skulle upptäckte vi att det var en gigantisk kö, så istället drog vi vidare till skeppsbaren och satte oss där & tog några öl, snackade och hade riktigt trevligt. Emma, även hon en gammal barndomsvän kom förbi och gjorde oss sällskap. När vi sedan bestämde oss för att gå hemåt blev det endel stopp på vägen, kisspaus, köpte donuts, godis och ja en hel del skratt. Skrattandet fortsatte även när vi gick och la oss... Karins sambo Cissi fick några roliga sms & mms där på natten. Jag säger bara "it´s better when you are on my sofa" hahaha... Jag tror nog jag behåller förklaringen för mig själv, nog bäst så va Karin? Det var riktigt kul att få komma och hälsa på och se hur ni bor & jag lovar att jag snart kommer igen!
 
 
       FÖRE                 &                          EFTER





                                                                                     goa Karin & jag.

Idag är jag ledig & jag och Andréas ska på träning med Snoddas, våran lille vilding som vi ska försöka få lite mer ordning på eftersom han skäller så ofta. Så vi får se hur det går! Sen blir det en del plock här hemma, har lite nya idéer om att flytta några möbler också.... ska se vad Andréas tycker. Ha en trevlig torsdag, det ska jag - sååå skönt att vara ledig mitt i veckan, värsta lyxet hihi!


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jasså du får va ledig du sötis =) fan va gött...!! :)



Kramkram

2008-09-18 @ 16:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0