Helg igen.....


Ännu en vecka har gått.... i fredags på väg i bilen till jobbet så hamnade jag mitt i en filminspelning, rätt häftigt och mitt bland allt filmfolk stod en tjej som jag gått på högstadiet med, Matilda Bång för er som vet.... blev något förvånad där ett tag, kändes inte direkt som jag var i Märsta. I helgen har jag varit barnvakt åt busungarna, Jonathan & Felix. I lördags var vi till akademiska på öppet hus, det var lite spännande att få gå runt där överallt och kika. Jonathan var även duktig och gjorde ett pricktest (ingen allergi där inte), vi träffade nalledoktorn som ställde diagnoser på barnens nallar och nallarna fick plåster & bandage, vi såg ambulansen, helikoptern & doktorerna/sjuksköterskorna från serien sjukhuset. Sedan var vi en sväng till 4h gården och tittade på alla djuren, detta är ngt som alltid går hem och om Felix hade fått bestämma så hade han nog varit kvar där fortfarande hihi.
          

Jag har också hunnit med att plantera lite nya blommor som Malin & jag köpte på plantagen idag. Vi hann även med en shoppingrunda på en del andra affärer, vilket avslutades med en lunch på ikea.
Veckan som kommer blir hyfsat lugn, inga sena kvällsmöten och inget spec. inplanerat. Ha det fint allesammans!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0