Bröllop...

... Andréas syster ska gifta sig !! så himla kul och spännande att gå på bröllop. Men jag har ett problem, va fan jag ska ha på mig? ursäkta uttrycket, men jag har ingen aning och idag har jag varit runt på stan och kikat överallt tror ja hehe. Hittade inget som jag direkt fastnade för. Men jag kanske letade i fel affärer? Någon som har något förslag ? Bröllopet är den 18 okt. och det brukar ju vara ganska kallt i oktober men jag funderar ändå på klänning, strumpbyxor och ev. någon snygg kofta till.


Hittade några lite snabbt nu när jag kikade på nätet.... fastnade lite för den här sista.... va tycker du?

Kommentarer
Postat av: Tessa

JAAAAA...den var skit fiiin!!! :) VAr hittade du dom där klännigarna?:)

2008-09-12 @ 09:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0