Spökvandring ?

 

 
I fredags fick Eva (Andréas mamma) äntligen sin 50 års present, spökvandring i gamla stan. Många läskiga historier berättades på rundvandringen, men det var inte så spöklikt som ja trott hehe. Lättskrämd som jag är så var det inte så farligt. På bilderna ser ni vår guide, den lilla statyn "pojken & månen" som är sthlm:s minsta staty och Andréas pappa som fick vara statist, han ska föreställa någon kung som blev mördad på en maskerad. Kvällen avslutades på en hemsökt restaurang, där vi avnöjt en god tre rätters middag! Varm hummersoppa som förrätt satt riktigt fint eftersom vi frös som tokar. Sen var det fläskfilé m varm potatissallad till varmrätt och chokladtryffel till efterrätt, såå gott. En riktigt trevlig & lite annorlunda 50 års present..

I går var en riktig slapp dag, blev inte mkt vettigt gjort under dagen, sov lääänge också men det var riktigt skönt. På kvällen var vi över till Håkan & Malin en sväng.... I dag, söndag har vi precis kommit hem från Andréas föräldrar där vi blev bjudna på farsdag middag & fika. Jessica, Krille & buskillarna var också där! Ja, det var min helg... jag tycker helgerna går så fort och veckorna såååå långsamt. Men snart är det jul och julledigt, det längtar jag till så mkt!

En stor Kram till min Pappa på fars dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0