Halloween i Örebro!

Jag vet, det var längesen sist nu. Men nu har jag äntligen fått lite tid över till att blogga. Det är fullt upp på jobbet om dagarana, så man e helt slut när man kommer hem. Många som är sjuka och inga vikarier, så pissigt rent ut sagt. dessutom så tar ju alltid Andréas med sig den bärbara datorn när han jobbar nätter & kör område.
Jaja, så äre. I lördags åkte jag till Örebro för den årliga halloween festen, som jag lyckats missa tidigare år. Det var trevligt och jag hoppas på att få medverka även nästa år =) senare på natten bar det av hem till Helene, Tessas syrra där jag så snällt fick knoppa....


Nu ska jag slappa i soffan sen sussa.... Imorgon ska vi på spökvandring i gamla stan. Återkommer med en recension.
Godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0