Fyrishov!


Idag har vi, jag, Andréas, Krille & barnen varit på fyrishovs äventyrsbad!! synd att Jessica jobbade, men du får följa med nästa gång =) såklart så glömde jag kameran hemma så det är en lånad bild. Även om den gigantiska sportanläggningen Fyrishov inte ligger alls långt från våran bostad så är det inte speciellt ofta vi är där. I alla fall så fullföljde vi den strålande idén att tillbringa dagen inne på äventyrsbadet. Killarna tyckte till en början att det var riktigt kallt i vattnet så vi började med att sätta oss i bubbelpoolen. Felix tyckte nog att det var skönast i bubbelpoolen, och Andréas med för den delen. Vi simmade även i strömmen och in i grottan, jonathan & andréas gungade i lianen och sköt med vattenkanoner på oss andra. Barnen ville först inte åka vattenrutschbana, men vi övertalade dem och sen tyckte dem båda att det var jätteskoj och ville åka flera gånger till. Vi avslutade med att bubbla & sedan basta. Jag är nöjd med dagen och börjar känna mig ganska trött. Imorgon jobbar jag 7-14, sen ska jag hämta upp busungarna på förskolan. Innan det är dags för att sussa ska jag fortsätta kika på Efterlyst som ja missa igår & sen Nytt läge! Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Tessa

Niceee!!



D är inte ofta man är å badar sådär...det borde man göra oftare juh!



kramkram

2008-11-28 @ 08:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0