Fredag!

Det är alltid lika skönt med fredagar, även om ja varit ledig ett par dagar nu. Jag slutade dessutom tidigt idag, så skönt. Jag & Andréas hämtade Jonathan & Felix från förskolan eftersom Jessica jobbade till 17 och förskolan stänger 17.15. Jag och barnen åkte med Malin till barnens hus, Malin köpte julklapp och jonathan fick en chokladkalender och ett dominospel, J var lite besviken att man inte fick äta chokladen på en gång hehe. När jessica kom så käkade vi middag ihop och efter det blev det en sväng till IKEA. Tråkigt nog införskaffade jag mig bara några nya galgar, men Jessica däremot köpte ny förvaringsmöbel till Felix alla leksaker. Ikväll har jag kikat på idol och ätit Malins goda blåbärspaj hos Malin & Håkan, äntligen åkte Johan ur, det var på tiden. Vad händer annars i helgen då? jo andréas jobbar hela helgen och jag ska på inflyttningsfest hos Camilla imorgon, sen ska ja till Lena en sväng på dan imorrn och träffa lille Viktor. Söndag blir en slapp dag med lite adventsfika & julpyssel, kanske även åker och kikar på fyrverkerierna som dem avfyrar vid slottet varje år 1:a advent. Nu ska ja leta fram adventsstjärnorna.... Trevlig helg! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0