Måndag igen...

Ja, åter igen jobb, jobb! Men nu är vi ute hela dagarna, så det är ju en fördel med att jobba på en förskola. Inga lektioner vi behöver anpassa oss till..
I helgen grillade vi ju med våra kära grannar, alltid lika trevligt. Sen blev det melodifestivalen och lite xbox. Haha så jäkla roligt spel de där, Rayman.... tänka sig att jag för en gångs skull kan vara hyfsat bra på nåt sånt där!!
Igår på mors dag åkte vi till hundbadet i Fjällnora på dagen, hundarna & Andréas (!!) badade. När vi kom hem därifrån åkte vi ut till Andréas föräldrar först och fikade, sen åkte vi vidare ut till Bälinge, till Andréas syster och där blev vi bjudna på good middag, grillat älgkött, riktigt mumsigt. Lekte lite med barnen såklart, Jonathan trixade på sin kickboard (såklart så glömde jag minneskortet till kameran, haha klantigt).


Hundarna fick varsin tuggring.....

Den här krukan stod på bordet när jag kom hem.
Min kille visste precis va jag ville ha för kruka!!!

Nej nu måste jag sova för den här veckan måste jag upp tidigt varenda dag för jag har bokat in utvecklingssamtal på mornarna, hellre det än att vara kvar sena dagar i alla fall och det är bara denna vecka som det gäller också. Så Natti natti... /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0