Var är vårsolen???

Jag som trodde att det skulle bli vår, men icke det snöar och e slask väder... de värsta som finns tycker ja... så nu får vädergubbarna se till att fixa lite finare väder! jag vill ha soool...
I helgen har vi fixat i köket men de e inte helt klart än, fler bilder kommer på hela köket när allt e klart!!
  
Vi åt pannkakor och snoddas fick också smaka..... mums tycker han!

I lördags var jag & Andréas ut och hälsade på hos Jessica, Krille & grabbarna, men det var bara Felix som var hemma för Jonathan hade följt med Farmor hem. Sen kom Kjelle & Carina (grannarna) över och vi hade riktigt trevligt med pizza, öl, musik & melodifestivalen som stod på i bakgrunden så jag missade inte vinnaren men jag tycker att Sanna borde ha tagit hem segern.. så himla fiiiin låt de där!



Felix var helnöjd, han fick ju all uppmärksamhet för sig själv thihi... Idag började killarna sin inskolning på en förskola här i stan (dem har tidigare gått hos en dagmamma) det kommer gå så bra så.... i April ska jag skola in ett barn för första gången, ska bli spännande!
      

Snoddas & Pepsi hade full fokus på varandra, men närmare än så där blev det aldrig......hehe


Åhh nån utav de här sängarna vill jag ha & Andréas med för den delen!!! dax att spara lite pengar bara.
image164

image163image162




Hej svejs för den här gången....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0