Skön skidsemester!!!

image136

... har haft det helt underbart i backarna.... fint väder och skön åkning! :) Senast jag var i Lindvallen var för ca. 10 år sedan, när jag för första gången stod på en bräda och den här gången testade jag dessutom att åka skidor för första gången på 10 år, men de gick hyfsat bra faktiskt.... men det är fortfarande grymt mkt roligare att åka snowboard ;) Backarna hade blivit några fler sen sist, närmare bestämt 58 stycken och de fanns även en pulkabacke där det var tävlingar varje fredag i "Pulka VM"... tyvärr ställde vi inte upp, men vi var på plats och hejjade på åkarna... vilket påhitt med vm i pulkaåkning hehe.


Så sköönt med lite sol i backarna, även om de blåste en del uppe på toppen.... det blev en del bilder på oss och den fina utsikten!

Det blev en del festande också, vilket även syndes i backarna....


Vi åkte kvällsåkning på lördagen, så mysigt! ...observera att snögubben tappat sin näsa... thihi....


Vi bodde i en mysig liten stuga..... kan absolut inte klaga på att det var dåligt med snö  kunde verkligen inte tro att det skulle vara snö upp över fönstren när det nästan va kalt på backen överallt fram till Malung. Vi hade verkligen en skön skidsemester i alla fall... Nu e det Milano att se fram emot härnäst!!!!

Men just nu har jag en hel jobbarvecka framför mig...

Dax att sussa nu... natti natti

Kommentarer
Postat av: Tessa

hehe....Härligt det ser ut!! men d går inte att klika upp bilderna, vill ju se!!

Kram

2008-03-11 @ 10:00:21
Postat av: Sofia

konstigt, det funkar för mig. ska se vad jag kan göra :) spännande att se dina bilder från thailand sen också, de väntar ja på!!!

2008-03-11 @ 20:38:11
Postat av: Tessa

Nu så funkar d!! Bra =) Hoppas ni haft d bra!! Jaa bilder kommer hehe! OM ETT TAG MKT SOM FAN JUST NU!puh. KRAM

2008-03-12 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0