Milano!

Nu e helgen här .... och i tisdags kom ja hem från Milano, så de dagar ja jobbat den här veckan har gått väldans fort!! Idag lagade min snälla pojke min favoriträtt, kött, klyftpotatis, tzatziki & sallad...muums:P då vi nästan bara levde på pasta nere i Italien så var det gott me lite variation...
Här kommer lite bilder från resan! De blev endel shopping, men det mesta va så väldans dyrt så fick nöja mig med kopior av märkena.... men det var en hel del schysst fönstershopping!!
 
Vin på flygplatsen!

Som ni ser så hade våren kommit....blommorna blommade & det var varmt. I mitten av gallerian Vittorio Emanuelle var det en tjur på golvet, man skulle snurra vänster-foten på tjurens ballar så skulle det bringa lycka i Milano :)
Glassarna var supergoda.....mmm....


Märkeskläderna var det inte ont om... varje märke hade sin egen affär! mkt guld överallt och till och med mössen hade guldstolar ;)

 Pastan var riktigt god....och latten också !!!


I mitten av centrum i Milano hade dem den fina kyrkan Domen.... vi passade på att fika, cheescake & kaffe!


Under "Happy hour" bjöd dem på en liten buffé till vinet... Mamma stormtrivdes bland alla blommor i den fina parken som vi bodde vid!



Slänger in några bilder på söta pepparkaksgubben Noah också...  han fick en saxofon i sitt påskägg som va så skojig å spela på, lite svår men duktig va han killen :)

    


Idag har jag nyst hela dagen och e lite snorig... hoppas de inte blir värre, jag har ju inte tid att vara sjuk nu när min inskolningstjej börjar på måndag....Nu ska vi kika på film....
Ha en fortsatt trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0