Ibland har man tur....

Nu har jag äntligen köpt mig en jacka & ett par byxor... och i fredags var turen på min sida, för ovanlighetens skull... och väldigt glad e jag för det för jackan och byxorna var nedatta till halva priset, så istället för bara jackan som jag tänkte köpa så fick jag mig ett par brallor också, perfekt!!


Lite vad som hänt sen sist då... förra måndagen var vi ute i storvreta och firade madeleine, vi blev bjudna på middag & tårta såklart!!! sen har veckan rullat på som vanligt me jobb... och nu i helgen hade vi besök av mina föräldrar som kom hem från egypten i lördags! sen har vi fixat med takbox på bilen, så nu e vi redo för fjällen...



Kan tilläggas att vi fortfarande väntar på att fläkten ska komma, vilket den skulle gjort i januari redan..... senast vi snackade med elgiganten sa dem att den skulle komma antingen måndag (idag) eller torsdag denna vecka och idag har dem inte ringt så vi får väl vänta till nästa vecka eftersom vi drar till fjällen tidigt på torsdag!!!!! jävla leverantörer..... suck..... längtar tills allt e klart i köket!!!!

Nu ska jag iväg och planera lite inköp till sälenresan... & spela lite spel :) byeee bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0