Furuviik med busungarna!

Jajjemen, i helgen har jag, Jessica, Krille, Madde, Jonathan & Felix varit i Furuvik. Vi åkte en bussresa dit med ett helt gäng från Oxsätra...(inte visste jag att det bodde så mkt folk där hehe). Väl framme började vi med våran lunch picknick som bestod av god kycklingsallad som Jessica så snällt fixat. Vi vandrade sedan runt i parken bland alla djuren, matade och klappade dem, träffade Nicke nyfiken & mannen med den gula hatten, åkte massa karuseller & modiga som vi var, jag & Jonathan, åkte vi spöktåget. Riktigt fint väder hade vi ju också som tur va !! och varmt & skönt har det ju fortsatt varit, så igår pressade jag & Jessica ute i solen.... badade lite i deras pool också...






Jonathan ville vara fotograf.... de blev några riktigt schyssta bilder (för att vara nybörjare), se och lär =)



Den här veckan jobbar jag bara mån, tis och ons!! På torsdag tar Madde studenten så då har jag tagit ledigt...min brorson fyller år då ockå så på fredag åker vi och firar honom i Karlstad. Är det någon som har nåt bra tips på studentpresent så får ni gärna dela med er....

Nu är det dags för sängen! God natt


Kommentarer
Postat av: Tessa

Köp en 10. 0 å häng runt halsen.. :)

2008-06-03 @ 11:47:01
Postat av: Sofia

hehe smart tessa! din egen önskan förstår ja :)

2008-06-03 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0