Var tog helgen vägen?

För mig var förra veckan en lång vecka med långa dagar, kändes som den aldrig skulle ta slut.... jag jobbade sent både tis, ons, tors och fre. I tordags hade vi en liten sommaravslutningsfest på jobbet, det var trevligt med lite musiktävlingar och god mat & fika! I fredags hade vi planeringsdag... så helgen var efterlängtad av mig. Men konstigt nog var inte den lika lång, så jag längtar redan till fredag igen... Min helg var tänkt att bli lugn, så blev inte fallet!! 
Jag & Andréas var på barnkalas och firade Jonathan i lördags och på kvällen grillade vi och tittade på fotboll här hemma...så synd att Spanien vann, men nästa match vinner vi !!! Våra vänner var här och tittade, alla i schnygga sverigetröjor.... eller ja inte P.A. som missat detta. Det blev en hel del vin för min del så jag var inte den som tackade nej till förslaget om att dra vidare till krogen och fortsätta festandet där, sagt och gjort... vi tog våra cyklar och försökte ta oss ner mot centrum! Försökte ja, vi lyckades ta oss ner men det tog sin lilla tid med tanke på att vi var 6pers på 3 cyklar...hehe och jag fick oturen att sitta på sadeln (eller det kanske var mitt eget förslag), men aj aj det kändes igår vill jag lova. Ja fram kom vi i alla fall MEN vi gjorde dock en miss, nämligen att slå en kik på klockan innan vi drog hemifrån. Så väl framme träffade vi Jossan som undrade var vi var på väg, hon själv skulle hem och upplyste oss om att klockan var halv tre... Så ja inte så mycket att göra åt den saken, det blev helt enkelt en cykeltur hem igen! Slösade inte bort en enda krona om man nu ska försöka vara lite positiv.  :)   Jag kan ju däremot lova att det inte kommer att upprepas, ska härdanefter hålla lite bättre koll på tiden!




Igår sov jag bort hela dagen... var däremot pigg på kvällen, inte så konstigt ju. Så det blev film (irene huss - glasdjävulen) & mys med mina killar sent på kvällen....


Min minsta myskille....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0