Upp & ner, ner & upp!

Just nu har vi köksprylar överallt, fläkten har inte kommit ÄN, vi har inget rinnande vatten i köket, kaffet e slut, jag e trött, imorgon är det måndag,  värdelöst m.a.o. och balongen som jag just stack hål på pös ihop vilket jag räknat med MEN jag hade ju trott att det skulle bli en lampskärm av det stelnade garnet, men icke!!

ett enda skatbo..

Köksrenovering tar sin tid när man som outbildad pysslar med det själv, allt ser så enkelt ut när dem på "äntligen hemma" & "roomservice" gör om delar av hemmet på ett par få dagar, men det kan jag lova att det inte alltid är,  det gäller att ha tålamod...jaja, vilket fall så längtar  jag till att det blir klart i vårt kök.
Men det är dumt att klaga, jag har ju anledningar att överleva för...bland annat så planerar jag och min kära mor en resa i påsk... barchelona lutar det mot, eller kanske moskva, warszawa, amsterdam, paris eller madrid! ja vi får se helt enkelt, någonstans i europa blir det!!! Ett avbrott från jobbet e ju aldrig fel...

Nu e helgen snart slut, jag hinner inte med.... får hoppas på att veckan går lika fort! så att det blir helg snart igen :) Vi hade riktigt trevligt & roligt igår i alla fall, tack lena & fredde för den goda maten och all alkohol... vi lyckades ta oss hem på andréas cykel, lite mör i rumpan e jag som fick sitta där bak hehe... jag e lite sliten från igår kan jag erkänna.... så tyvärr har det inte blivit någon bakning av idag! får fixa det imorgon.... Nu e det dax för sista promenaden innan jag ska sussa!

ZZzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha..de va värt ett försök iaf..

2008-01-24 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0