Malin här.....

Här e malin som skiver lite om zofias kväll...

Började med discobowling...gick hyffsat..barjade med några dinkar där å lite öl..gick hem till mig å min sambo håkan..hade lite drinktester..håkan hade lite för mycket alkohol i dom....jag å zofia drack liiiite för  många drinkar
Vi försökte även spela ett spel som jag(malin)självklart vann i öerlägsen stil.

Slutade med att zofia somnade i våran soffa..(lite mycket alkohol)

Får se om hon kommer hem i sin egen säng sen(lycka till Andreas`)...Blir en supriiiise imorron bitti..

Hoppas du inte e för bakis imorron eller idag för klockan e ju över 24.00 nu..

Många kramar och tack för att jag fick skriva några rader inte för att jag vet om hon kommer ihåg det imorron men men återstår att se..

natti natti  säger vi till zofia Andreas och snoddas..

Kommentarer
Postat av: sofia

ja du malin, det var goda drinkar i alla fall! hehe

2008-01-12 @ 21:45:08
Postat av: sofia

och jag sov dessutom i min egen säng den natten ;)

2008-01-15 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0