Löördag!!

Då var det dags att uppdatera lite om mitt liv igen. Veckan har passerat förbi snabbt som vanligt....
Jessica och grabbarna har varit här och Jonathan har roat oss med att sjunga karaoke...
                                                 
Vår renovering av köket har stått still nu ett tag, då vi väntar på att fläkten ska komma, vi har nämligen väntat sen innan jul och grabben på elgiganten lovade ju att den skulle kommit innan den 9januari. Så nu väntar vi bara och håller tummarna....Dålig stil att lova något som dem inte kan hålla !!!
Igår försökte Malin och jag göra egna lampor av en balong, tapetklister och garn, det visar sig om vi lyckats... jag återkommer om resultatet......



Idag har jag varit på ikea med Olivia, var tänkt att Linnéa också skulle hänga med men då hon hade spytt hela natten så ville både hon och jag att hon skulle stanna hemma ;) på ikea köpte jag väggdekoration till vårat tredje rum... Efter ikea följde jag med hem till Olivia en sväng för första gången, mysig liten lya de där!! och nu när ja kommit hem är det dags att ta tag i lite grejer som att tvätta, städa och så..... medans andréas e borta hos fredde och kikar på fotboll, jag valde dock att hoppa över det. Då tvättar & städar jag hellre hihi !! Ikväll e vi bjudna på middag & vin hos Fredde, trevligt!! Vi laddar för fullt till nästa helg då Krille ska ha sin 30 års fest! det blir nog riktigt najs, något att se fram mot ... ska förresten baka lite imorgon som vi ska ha med oss till festen....

ha en trevlig helg allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0