Fortfarande semester!

Det har varit mycket skönt med ledighet under julen och nyår, nästa vecka på måndag så böjar allvaret igen! jag kan ju medge att jag saknar mina kids lite i allafall.... men som sagt, semestern (vilket det för mig som arbetar numera heter) har varit underbar!!

Vad har jag då gjort? Jo först en massa stress med julklappar innan jul, som det brukar vara med andra ord. Innan det sedan bar iväg till dalarna så träffades jag, min kärlek och hans familj för att fira "lilla julafton" i Storvreta, äta andréas mammas goda julmat och öppna en del paket också såklart. Jonathan fick en trumpet av oss, precis som han hade önskat sig (efter att ha sett "Pippi firar jul" där hon får en i julklapp). Alla blev såklart sugna på att spela!
        

image5


På kvällen åkte vi ut till Andréas syster för att fortsätta fira lite, vi spelade spel och drack någon drink. Alltid lika trevligt!

På söndagen innan julafton (Albins födelsedag!!!) bar det iväg till Ludvika. Vi åkte upp till Håksberg en sväng för att gratta stora killen, tänka sig Albin är redan hela 2 år, åj åj va fort det går. Det måste tilläggas att denna goa kille e min gudson och jag har till och med den stora äran att vara fadder åt hans lilla syster Elvira också!
 

Jag, Andréas, Snoddas, min bror, hans tjej och deras son Noah (som jag också är fadder åt) firade julen hos mina föräldrar i Ludvika men stackars Baghera fick vara ensam kvar i Uppsala på självaste julafton......
även om han gjorde ett tappert försök att få följa med....

Noah var riktigt glad när tomten kom, bjöd honom på sina pepparkakor som han själv bakat, hjälpte honom dela ut alla paket och tomten fick till och med en kram.
           

Tack för alla fina julklappar!!! Mer om nyår kommer.... nu måste jag ut med Snoddas på promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0