Åter i tjänst.....

Jahapp, då var det slut på sovmorgon varje dag! klockan 06.15 ringde väckarklockan imorse, jag var pigg och glad, hoppade upp ur sängen, strålande solsken ute. Nej om det ändå kunde vara så - trött som fan, sur och sov vidare nån minut innan det var dax att tvinga sig själv upp & ut i kylan....... ja jag kan väl inte påstå att jag e morgonpigg direkt. Men, rätt skönt att komma in i rutinerna igen, jag har ju råkat vända på dygnet nu när jag varit ledig så länge.

Förresten köpte vi en ny bärbar dator i helgen som jag sitter vid just nu! lite ovant när ja e van vid vanlig mus och tangentbord hehe. Men det e schysst att man kan sitta var man vill........ sitter just nu i soffan och kikar på CSI NY!
                                                                                                                        





Vi har förresten bokat en skidresa till Sälen i mars, något att se fram emot!!! weeeee, ska bli grymt roligt.....

Då var det dags för sista promenaden innan jag måste sussa för att orka upp imorgon igen....
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0