2008

Yes, vi har klivit in i ett nytt år med nya möjligheter. På nårsafton var det fest här hos mig & Andréas! Vi började kvällen med att käka en riktigt god tre-rätters middag med våra vänner, som vi alla lagade tillsammans - vilket gick oväntat bra! Alla kockar får en guldstjärna av mig....

     
Den fina dukningen =)

Kvällen fortsatte med karaoke, sällskapsspel, davids goda hemmagjorda praliner, heta diskussioner, fyrverkerier, äckliga cigarrer och en del alkohol (tack för goda drinkar).. 12-slaget skålades in med den 1 år gamla champangen "Alexander" som vi fått av våra vänner förra nyårsafton! Kan tilläggas att vi även detta år fick champange, två dessutom, får väl spara dem till nästa och näst nästa nyår hehe.


image20
Tack för lånet av mössan David, så otroooligt varm och skön!!





Nu är det dax att fixa maten här, sen blir det film & mys. ♥




*Såklart så tänker jag på dig min vän, Alexandra, du kämpar på bra och jag vet att du snart blir bättre, puss till dig!!*



tjaoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0