Nina 25år!



Ingen vanlig dag, nej det är ju Ninas födelsedag.. Stort grattis gumman på födelsedagen!! hoppas du tyckte jag och barnen sjöng fint för dig idag thihi =) Nästa helg blir det fira av , det ser jag fram emot!! Puss & Kram till dig vännen.

Jag har hunnit med en hel del idag, strykt och hängt upp gardinerna & julkulan, lagt på nya dukar på matbordet och vardagsrumsbordet, till och med pyntat me två tomtar. Riktigt nöjd, så fint det blev! Trodde itne de skulle bli så bra me gardinerna, hade velat haft ett par andra från början men det blev helt annat när jag väl hängde upp dem så jag e nöjd. De gråa gardinerna e i filt och vi köpte dem & de vita på rusta, av alla ställen haha, 99kr/par som hittat.









Sen har jag också hunnit med att göra lite julgodis, chokladpuffar, snöbollar & wienernougat. Jag ställde ut chokladpuffarna på en plåt på altanen så att de skulle få svalna och när jag skulle hämta in dem så trampade jag på ngt mjukt, tittade ner och där låg det en liten näbbmus, fyyy så läbbigt... jag skrek till och trodde ju den levde först haha, men den va ju stendöd, det var väl baghera den rackarn som varit ute å jagat. 
Nu har vi iaf lite julstämning här hemma. Imorgon sak vi fortsätta pyssla på jobbet, så kul hihi. Sen är vi bjudna hem till Tommy & Malin på middag, får se om det blir någon utgång också eller om vi stannar där och bara umgås.
Godnattkram/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0